دعای الهی هذه صلاتی صلیتها

دعای الهی هذه صلاتی صلیتها

یا مَنْ لا یَشْغَلُهُ سَمْعٌ عَنْ سَمْعٍ یا مَنْ لا یُغَلِّطُهُ السّآئِلُونَ وَیا مَنْ لا یُبْرِمُهُ اِلْحاحُ الْمُلِحّینَ اَذِقْنى بَرْدَ عَفْوِکَ وَحَلاوَةَ رَحْمَتِکَ وَمَغْفِرَتِکَ

اى آن که او را شنیدنى از شنیدن دیگر منصرف نمى کند، اى آن که خواهندگان او را به اشتباه نمى اندازند، اى آن که اصرار اصرارکنندگان او را خسته نمى کند، خنکى گذشت، و آمرزشت و شیرینى رحمتت را به من بچشان.

اِلهى هذِهِ صَلاتى صَلَّیْتُها لا لِحاجَةٍ مِنْکَ إِلَیْها وَ لا رَغْبَةٍ مِنْکَ فیها، إِلّا تَعْظیماً وَ طاعَةً وَإِجابَةً لَکَ إِلى ما أَمَرْتَنى بِهِ، إِلَهى إِنْ کانَ فیها خَلَلٌ أَوْ نَقْصٌ مِنْ رُکُوعِها أَوْ سُجُودِها فَلا تُؤاخِذْنى، وَ تَفَضَّلْ عَلَىَّ بِالْقَبُولِ وَ الْغُفْرانِ .
معبودا! این است نماز من، آنرا بجا آوردم نه به خاطر نیاز و رغبتی از سوی تو به آن، بلکه تنها از جهت تعظیم و اطاعت دستور و اجابت آنچه که مرا به آن فرمان دادی، معبودا! اگر عیب و نقصی در رکوع و سجودش بود مرا مؤاخذه مکن، و بر من با پذیرش عبادات و آمرزش کاستی ها تفضّل کن.

دریافت

همچنین ببینید:

دعای مکارم الاخلاق

۰ ۰ ۱۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۷)

سلام وسپاس فراوان ازبه اشتراک گذاری این فایل صوتی ،چندین وچندسال داشتم دنبال این دعا که توسط استاد اجرای زیبایی هم داشتن میگشتم که امروزاینجا پیداش کردم ویاد خاطرات دوران سربازی درسالهای 74 پادگان قلعه مرغی افتادم . ایام به کام ممنون ازشما

پاسخ:

۹ بهمن ۹۹، ۱۲:۳۵
سلام و عرض ادب. التماس دعا.

سلام و عرض ادب
من هم خیلی دنبال این دعا و صوت مرحوم استاد بودم.خدا به شما اجر‌ بده.واقعا لذت بخش بود.
چقدر این نوا الان در تلویزیون جاش خالیه.

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۲
سلام برای ما هم دعا کنید

خدا بهتون خیر دنیا و آخرت بده...دمتون گرم...این صدا تو تک تک سلول های قلب و مغزمون ذخیره میشه تا ابد....واقعا آسمونی بود صوتشون...خدا رحمتشون کنه....با مولا علی محشور باشن. ..

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۱
سلام خواهش می کنم انجام وظیفه بود التماس دعا دارم

شادی روحش صلواتی ختم کنید.

خدا خیرتون بده ممنون

سلام درود خدا بر شما و ان شاالله خدا با فضل و رحمت بی انتهای خود به شما و همه بندگان عالم خیر دهد

پاسخ:

۲۵ فروردين ۰۱، ۱۱:۴۷
سلام ممنونم، التماس دعا

عالی.......

زینب اشکانی

۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۸:۲۹
خداخیرتون بده که ارامش گرفتم با گوش دادن ب این دعا

حسین اصغری

۱۳ دی ۰۱ ، ۱۹:۰۷
چقدر زیبا و دلنشین ـ اوج آرامش

😭.چه قد قشنگ میخونه.بی نظیره.فوق العادست.رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات.روانش شاد.

جای این دعا در تلویزیون بسیار بسیار خالی هست

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۰:۱۲
آره واقعا
مخصوصا برای نسل جدید


سلام ممنون بابت اشتراک‌گذاری دعا
دنبالش بودم و قسمتی رودحفظ بودم که پیداش کردم

پاسخ:

۲۲ مرداد ۰۲، ۱۱:۵۱
سلام خواهش می کنم

سلام خداقوت به تو دوست عزیز خداخیرت بده دقیقا با شنیدن این صدا به یاد دوران کودکیم افتادم خاطرات بچگیم زنده شد برام خیلی دنبال صدای استاد مرحوم‌ گشتم اسمش بلد نبود دعاهم یادم رفته ولی خداروشکر پیدا کردم

پاسخ:

۲۵ شهریور ۰۲، ۱۰:۰۱
سلام
خواهش می کنم.

خانم صالحی

۰۴ مهر ۰۲ ، ۰۵:۴۸
سلام کلی دنبال این دعا گشتم اما پیدا نمیشد وقتی اومدم توی سایتتون باورم نمیشد پیداش کردم این صدای مرحوم مغفور موسوی قهار منو میبره به زمان بچگی هام، انشاءالله ایشون میهمان سفره ی کرم اهلبیت علیهم السلام باشن و انشاءالله شما هم حاجت روا و عاقبت بخیر باشید که به اشتراک گذاشتید ممنونم یاعلی

پاسخ:

۷ مهر ۰۲، ۱۹:۱۸
خواهش می کنم محبت دارید

سلام خدا خیرتون بده
این صوت زیبا رو من تو دوران خدمت سربازی بعد از نماز گوش دادم چقدر دلنشینِ
سال ۸۳ پادگان‌ محمد رسول الله بیرجند

با سلام و خسته نباشید
یکی از بهترین دعاهای بعد نماز،فقط میتونم بگم عالی عالی عالی
با تشکر 👌🌹👌

پاسخ:

۲۲ آبان ۰۲، ۱۷:۵۸
ممنون
التماس دعا

سلام و ادب خیلی ممنون باشنیدن این صوت و این دعا خاطرات دوران نوجوانیم برام زنده شد اون روزها که به مدرسه میرفتم و حال و هوای خاصی داشت محله وکوچه مون در روستا،باشنیدن این صدا اشکم جاری میشه

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۰۳، ۰۸:۵۴
سلام خواهش می کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی