گلچینی از بهترین برنامه های زندگی پس از زندگی

گلچینی از بهترین برنامه های زندگی پس از زندگی

برنامه زیبا و فوق العاده زندگی پس از زندگی مستندی است به کارگردانی و اجرای عباس موزون که به بیان تجربه های تجربه گران مرگ موقت یا همان NDE می پردازد، یعنی کسانی که دچار مرگ موقت شده اند و برای لحظاتی کوتاه با خروج روح از بدنشان مسائل مهمی را از دنیای ماوراء ماده دیده و شنیده اند و در این برنامه آنها را بیان می کنند. اهمیت فوق العاده این برنامه که به نظر بنده یکی از بهترین و آموزنده ترین برنامه های تلوزیون است در این مطلب است که گفته های این افراد تجربه ای را از زندگی جاودان آخرت برای ما انسانهای زمینی به ارمغان می آورد که ما به تنهایی هیچگاه نخواهیم توانست به این تحارب دسترسی داشته باشیم، حتی بدست آوردن علوم مختلف دینی و فلسفی هم نمی تواند به اندازه تجربه های اینچنینی در انسان اثر گذار باشد، و مسیر زندگی اش را تغییر بدهد و او را نسبت به اعمالش آگاه و بیدار کن، از طرف دیگر هم باید به این نکته اشاره کنم که این مستند یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اصول دین هر انسانی را که همان اعتقاد به معاد و آخرت است را تقویت می کند. کمترین تاثیری که این برنامه می تواند ایجاد کند اینست که نگرش و دیدگاه ما را نسبت به مسئله مرگ تغییر می دهد، ضمن اینکه برخی از تجربه گرها از حساب و کتاب اعمال در آخرت چیزهایی دیده اند و مسائلی بیان می کنند که این مطلب هم می تواند ما را نسبت به اعمالی که در دنیا بدون حساب و کتاب انجام میدهیم هشیار کند بخصوص نسبت به مسئله حق الناس. باشد که درس بگیریم و بتوانیم اعمال خود را اصلاح کنیم و اگر عمل منفی در کارنامه داریم در صدد اصلاح و جبران آن برآییم.

از این رو دیدن این مستند بی نظیر و فوق العاده آموزنده را به همه توصیه می کنم به امید اینکه این تجارب فوق العاده ارزشمند بتواند در زندگی انسانها تغییرات مثبتی ایجاد کند.

آنچه در زیر آورده شده گلچینی از بهترین و آموزنده ترین بخش هایی از این برنامه است که بنده تا بحال دیده ام، چند مورد از این مستندها را ویژه و برخی را پیشنهادی معرفی کردم که اگر حوصله دیدن تمام قسمت ها را ندارید حداقل این چند قسمت ویژه و پیشنهادی را حتما ببینید. و قسمت های خوب و مفید را به اطرافیان خود پیشنهاد کنید هر قسمتی را که فکر میکنید برای شخصی مفید است را به او بعنوان یک موهبت الهی هدیه کنید مثلا تجربه بانویی که بدحجاب بوده را به بانوان بد حجاب پیشنهاد کنید، یا تجربه گرانی که عاقبت خودکشی را دیده اند را به کسانی پییشنهاد کنید که از زندگی ناامیدند و خدای نخواسته به این عمل فکر می کنند، یا برای دیدن عاقبت حق الناس و اهمیت خوش رفتاری با مردم و اطرافیان داستان پسر دوچرخه سوار یا داستان مردی که بد اخلاقی خود را به شکل گرگ میدید را پیشنهاد کنید.  با آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری.

موضوع لینک          
حفظ قرآن و عمل صالح (مهندس علیرضا فتحی پور-ویژه) .......... دانلود
دختری که نتیجه بد حجابی و بی نمازی را دیده و متحول شده (پیشنهادی به بانوان)-10 ادریبهشت .......... دانلود
خودکشی و جهنم .......... دانلود
خودکشی و جهنم .......... دانلود
حفظ قرآن و اعمال صالح .......... دانلود
اعمال نیک و بد .......... دانلود
پسر دوچرخه سواری که روایت جالبی درباره تاثیر حق الناس در زندگی بیان می کند (پیشنهادی)-13 اردیبهشت .......... دانلود
مردی که تجسم بد رفتاری با همسرش را به شکل گرگی وحشتناک دیده (پیشنهادی)-14 اردیبهشت .......... دانلود

همچنین ببینید:

آنسوی مرگ روایات واقعی عالم برزخ

بهترین اعمال روز جمعه را فراموش نکنید

۲ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

نویسنده آشنا

۱۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۵۱
سلام
پست خوبی هست:) لطفا به مرور زمان بروزش کنید🌹

پاسخ:

۱۴ ارديبهشت ۰۰، ۰۱:۰۸
بله حتما این کار رو خواهم کرد .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی