ان فی الجنه نهرا من لبن سامی یوسف

ان فی الجنه نهرا من لبن سامی یوسف

انّ فی الجنه نهراً من لبن

همانا در بهشت رودخانه ای از شیر جاری است

لعلیٍ وحسینٍ وحسن

برای علی، حسین و حسن (علیهم السلام)



کل من کان محباً لهم

هر کس آنها را دوست بدارد

یدخل الجنة من غیر حزن

بدون هیچ غم و اندوهی وارد بهشت می شود

حب أهل البیت فرضٌ عندنا

عشق به اهل بیت بر ما واجب است

وبهذا الحب لا نخشى المحن
و با این عشق، از رنج ها و سختی ها نمی هراسیم

انّ فی الجنه نهراً من لبن

همانا در بهشت رودخانه ای از شیر جاری است

لعلیٍ وحسینٍ وحسن

برای علی، حسین و حسن (علیهم السلام)

کل من کان محباً لهم

هر کس آنها را دوست بدارد

یدخل الجنة من غیر حزن

بدون هیچ غم و اندوهی وارد بهشت می شود

حب أهل البیت فرضٌ عندنا

عشق به اهل بیت بر ما واجب است

وبهذا الحب لا نخشى المحن

و با این عشق، از رنج ها و سختی ها نمی هراسیم

انّ فی الجنه نهراً من لبن

همانا در بهشت رودخانه ای از شیر جاری است

لعلیٍ وحسینٍ وحسن

برای علی، حسین و حسن (علیهم السلام)

کل من کان محباً لهم

هر کس آنها را دوست بدارد

یدخل الجنة من غیر حزن

بدون هیچ غم و اندوهی وارد بهشت می شود

حب أهل البیت فرضٌ عندنا

عشق به اهل بیت بر ما واجب است

وبهذا الحب لا نخشى المحن

و با این عشق، از رنج ها و سختی ها نمی هراسیم

انّ فی الجنه نهراً من لبن

همانا در بهشت رودخانه ای از شیر جاری است

لعلیٍ وحسینٍ وحسن

برای علی، حسین و حسن (علیهم السلام)

کل من کان محباً لهم

هر کس آنها را دوست بدارد

یدخل الجنة من غیر حزن

بدون هیچ غم و اندوهی وارد بهشت می شود

حب أهل البیت فرضٌ عندنا

عشق به اهل بیت بر ما واجب است

وبهذا الحب لا نخشى المحن

و با این عشق، از رنج ها و سختی ها نمی هراسیم

همچنین ببینید:
۱ ۰ ۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

محمد قاسم پور

۲۳ دی ۹۹ ، ۱۶:۲۱
سلام علیکم
این سامی یوسف نرفته بود اسرائیل؟

محمد رضا مزرعی فراهانی

۰۸ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۳۰
من که خیلی وقته سامی یوسف از چشمم افتاده

پاسخ:

۹ بهمن ۹۹، ۱۲:۳۵
بله

حجت پناه زاده

۰۳ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۴۸
سلام

اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین نوروز رو خدمتتون تبریک میگم

ان شاء الله سال پر خیر و برکتی در پی رو داشته باشید

پستتون زیبا بود. دانلود کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی