رهایی از جن

رهایی از جن

نوشته پیش رو ارائه راهکارهایی برای رهایی از اجنه و نیروهای اهریمنی بر اساس رهنمودهای روایات اسلامی است که توسط موسسه مصاف علی اکبر رائفی پور تنظیم شده است.

پیش از آغاز این مطلب اگر این پرسش ها در ذهنتان است که اصلاً آیا اجنه وجود دارند؟ آیا می شود اجنه در زندگی انسان دخالت داشته باشند یا نه؟ این موجودات تا چه میزان قدرت داشته و چگونه بر افراد مسلط می شوند؟ شما را به دیدن ویدئوهای زیر دعوت می کنم.

بصورت مختصر عرض کنم که بر وجود اجنه در قرآن کریم تصریح شده. حتی در آیه 50 سوره کهف گفته شده شیطان خود از جنس اجنه است. در آیه 6 سوره مبارکه جن آمده: «وَ أَنَّهُ کانَ رِجالٌ مِنَ الْإِنْسِ یَعُوذُونَ بِرِجالٍ مِنَ الْجِنِ‏ فَزادُوهُمْ رَهَقا» ( مردمى از انس به مردمى از جن پناه مى‏بردند و همانها باعث بیشتر شدن بدبختى انسیان مىی شدند) در آیه 17 سوره نمل گفته شده عده ای از سپاهیان حضرت سلیمان از اجنه بودند. خداوند متعال همچنین در سوره سبأ آیه 41 می فرمایند:گروهی از مردم جن می پرستند و به آن ایمان دارند، یعنی ولایت خدا را کنار گذاشته و آنها را مورد پرستش قرار می دهند.نکته جالب در مورد آیه 29 سوره فصلت است که در آن کافران از اجنه به خداوند شکایت می کنند و به خداوند می گویند: «اى‏ پروردگار ما! کسانى را که از جن و انسان [ها] ما را گمراه کردند به ما بنمایان تا آنها را زیر گام‏هاى خود قرار دهیم، تا از فروترین (و خوارترین افراد) شوند.» 

اما اینها نباید باعث ترس و ایجاد نگرانی در کسی شود، چرا که به طور کلی این موجودات که از جنس آتش هستند، در مقابل انسان بسیار ضعیف و ناتوان هستند و در حالت عادی توان انجام آزار یا اذیت و یا دخالت در امور انسان را ندارند بلکه نکته مهم در اینست که تسلط اسن موجودات بر انسان تنها به واسطه اعمال خودِ انسان است یعنی گناهان و آلودگی های خودِ انسانها باعث نزدیک شدن اجنه و العیاذ بالله تلسط آنها بر انسان میشود. حال برای شناخت بیشتر مطالب این حوزه و آگاهی از راهکارهای نجات یافتن از دست اجنه به فایل های ویدئویی و متنی زیر دقت کنید.

دریافت فایل PDF

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی