مطالبی که باید از دکتر نیرومند یاد بگیریم

مطالبی که باید از دکتر نیرومند یاد بگیریم

چند سالی است که با سایت دکتر حمیدرضا نیرومند آشنا شدم و در موقعیت های مختلف بسیاری از مطالب سایت سایت شان را مطالعه کردم. الحق که مطالب بسیار مفید و کارآمدی دارند که اگر انصافا بخواهیم بگوییم جای دیگر کمتر پیدا می شود. اگر بخواهم راحت تر صحبت کنم ایشان یکی از انسان هایی است که در سال های اخیر واقعا عاشقش شده ام از بس که این انسان فوق العاده است. بهرحال با توجه به اینکه در سال های اخیر مطالب مفید ایشان بارها به کارم آمده، تصمیم گرفتم فهرستی از مطالب مفیدی که به نظرم برای خودم با توجه به شغل معلمی بکارم می آیند و مطالبی که برایم جذاب تر و مفیدتر بوده اند را اینجا بیاورم تا هم خودم و هم دیگران دسترسی آسان تری به مطالب داشته باشند. اگر شما هم مخاطب سایت ایشان هستید و مطلب مفیدی دیدید که من بیان نکرده ام برایم ایمیل کنید یا در قسمت نظرات بنویسید.

افراد خود شکوفا چه ویژگی هایی دارند؟

کوتاه ترین مسیرهای زندگی را چگونه پیدا کنیم؟

یک آزمایش جالب درباره سرعت گذشت زمان

9 ویژگی افراد نابغه

یک آزمایش شگفت انگیز درباره به خاطر سپردن و کاکرد حافظه (این آزمایش فوق العاده به کسانی که در حال درس خواندن هستند کمک می کند که روش بهتری را برای درس خواندن و به خاطر سپردن انتخاب کنند.)

اهمیت مثبت اندیشی

یک آزمون و تمرین ساده برای اینکه ببینید برنامه نویس خوبی می‌شوید یا خیر؟

تفاوت خانم ها و آقایان

تست های مفید مزاج شناسی و شخصیت شناسی برای زندگی

Teach to Learn

راهنمای تحصیل همزمان در چند رشته

برنامه یک روز دکتر (یادگیری برنامه ریزی روزانه برای افرادی که به دنبال موفقیت هستند)

نکاتی در مورد آموختن زبان انگلیسی؛ مطلب اول، مطلب دوم

چگونه اهل مطالعه و کتاب‌خوان شویم؟ (سه ضلع مثلث مطالعه)

اگر دنبال بازی های مفیدی هستید که هم در کنار سرگرمی سودمند هم باشند این بازی ها را انجام دهید. البته دکتر بازی های زیادی معرفی کردند اما من چند به چند مورد بیشتر اشاره نمی کنم شما مابقی را در سایت سرچ کنید: 

یک بازی برای تقویت ذهن برنامه نوبسی

بهترین بازی برای «ایجاد و تقویت ذهن الگوریتمیک»

بازی‌ای برای تست حافظه فعال

LightBot ؛ بهترین بازی برای آموزش و آماده‌سازی کودکان تا دانشجویان برای برنامه نویسی

بازی Yes No

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی