دانلود نرم افزار سیتاوی

دانلود نرم افزار سیتاوی

نرم افزار Citavi مخصوص فیش برداری و پایان نامه نویسی
لینک های دانلود نرم افزار: 
Citavi 6.3 
citavi 6
 Citavi 5.7.1
توضیح:
نرم افزار citavi یکی از قدرتمند نرین نرم افزار های علمی برای تهیه فیش برداری و مدیریت فیش ها و کتاب هایی است که محققین جمع آوری می کنند، به طور خلاصه و مفید می شود گفت این نرم افزار برای محققینی که برای طولانی مدت و دوره های مختلف تحصیلی شون یک نرم افزار کامل جهت ذخیره، مدیریت، دسته بندی و دسترسی آسان به فیش ها نیاز دارند یک نرم افزار فوق العاده و پر کاربرد است خصوصا برای دوره هایی که به پژوهش و تحقیق نیاز ضروری دارند مثل ارشد و دکتری. 
همانطور که در عکس های زیر می بینید در این نرم افزار می شه کتاب های مختلف رو با اطلاعات کامل کتابشناسی شون ذخیره کرد، ضمن اینکه اگر PDF کتاب های رو داشته باشید می شه اونها رو هم به کتاب ضمیمه کرد، ضمن اینکه می تونید برای فیش ها دسته بندی های (یا categories) مختلفی در نظر بگیرید تا مدیریت اون ها رواحت تر بشه.
یک نکته جالب اینه که با این نرم افزار می شه در منابع تمام کتاب خانه های دنیا جستجو کرد و اطلاعات کتابشناختی رو آنلاین گرفت، خبر خوب هم اینه که اطلاعات تمامی کتاب های کتابخانه ملی ایران هم در این نرم افزار قابل دسترسی است. 
پ.ن: برای فعال سازی نرم افزار سیتاوی می توانید با دانلود و اجرای فایل زیر اطلاعات مورد نیاز برای فعال سازی را در قسمت License در صفحه ورودی نرم افزار وارد نمایید. این فایل مربوط به نسخه 5 سیتاوی است و روی نسخه 6 تست نشده است. با این حال شما امتحان کنید شاید جواب داد. لینک دانلود فایل keygen
تصاویری از محیط نرم افزار فوق العاده سیتاوی:
۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

خیلیییی عالی بود مطلبت

پاسخ:

۷ آذر ۹۷، ۱۷:۴۸
خیلی ممنون از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی