نرم افزار کاربردی clipx

نرم افزار کاربردی clipx

clipx یک نرم افزار بسیا ساده، کاربردی و کم حجم است با این نرم افزار کاربردی شما می توانید نوشته های کپی شده را مدیریت کنید، با این نرم افزار می توان چند کپی (یا cut) همزمان رو در clipboard نرم افزار نگه داری کرد و بعد به راحتی و بدون دردسر هر کدام از متن های کپی شده یا کات شده رو هر کجا که خواستید paste کنید. 

برای دانلود به این صفحه بروید، یا از اینجا دانلود کنید (در صفحه دانلود پلاگین هایی هم وجود دارند که حتما دانلود کنید مانند پلاگین ClipX Stickies Plugin 1.9)

در بخش general میتویند تعداد کپی هایی رو که می خواهید هر بار ذخیره بشه رو تعیین کنید.

از قسمت Hot keys می توانید کلید میانبر انتخاب کنید. کلید میانبر خیلی کاربرد نرم افزار رو ساده می کنه. مثلا من کلید های ctrl+shift+z رو برای past menu قرار دادم، یعنی هر زمانی که این سه دکمه رو فشار بدم منوی حاوی 20 کپی آخری که تا بحال انجام دادم باز می شه و می تونم از بین اونها یکی رو انتخاب کنم.   

و از طریق stikeis می توانید متنهای پرکابرد و پر تکراری که می خواهید دم دست باشند را وارد کنید. (متن هایی که در این بخش به صورت دستی وارد می کنید به صورت ثابت و دائمی در قسمت clipboard باقی می مانند)

همچنین ببینید:

دانلود نرم افزار مکتبه الشامله

راه های اضافه کردن کتاب به نرم افزار شامله

دانلود نرم افزار مکتبه الشامله شیعی

دانلود نرم افزار سیتاوی

آموزش نرم افزار سیتاوی

دانلود یک نرم افزار عالی برنامه ریزی شخصی

آموزش نرم افزار درایه الحدیث



۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

من که بیچاره شدم
کاش ولى هیچ دلى …
گیر لحن بم مردانه ى محکم نشود

پاسخ:

۷ دی ۹۷، ۲۱:۱۴
:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی