با این ترفند جالب سریع تر تایپ کنید

با این ترفند جالب سریع تر تایپ کنید

هنگامیکه دارید در نرم افزار word یا جای دیگه تایپ می کنید مدام به این احتیاج دارید که برخی از کلمات رو پاک کنید و بعضی اوقات یک پاراگراف رو، در این مطلب یک ترفند جالب برنامه نویسی رو آموزش میدم که مطمئنا می تونه سرعت عملکرد تایپی شما رو بالا ببره.

استفاده از کلید CTRL:

  1. پاک کردن یک کلمه با یک حرکت: اگر روی یک نوشته قرار داشته باشید با نگه داشتن دکمه ctrl و کلید Back space یک کلمه به طور کامل پاک می شود (در حالت عادی حروف یک کلمه یکی یکی پاک می شوند)
  2. حرکت بین کلمات و پاراگراف ها: با نگه داشتن دکمه ctrl و زدن دکمه های چپ و راست (→←) نشانگر موس یک کلمه یک کلمه جابجا می شود، و اگر دکمه های بالا و پایین رو بزنید نشانگر یک پاراگراف جابجا می شه.

استفاده از CRTL + SHIT: 

 حالا  کار های بالا رو به همون صورت انجام بدید فقط اینبار کنترل و شیفت رو با هم نگه دارید در این صورت با زدن دکمه های چپ و راست می تونید یک کلمه رو یکجا انتخاب کنید و با دکمه های بالا و پایین یک پاراگراف انتخاب میشه.

موفق باشید.

۲ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

خیلی مفید بود
متشکرم از شما

پاسخ:

۱۴ آذر ۹۷، ۲۱:۰۳
خواهش می کنم. لطف دارید!

راهی به سوی نور

۲۲ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۱
سلام
با تشکر
کارامد بود

پاسخ:

۲۲ دی ۹۷، ۰۹:۰۰
سلام خواهش میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها
بایگانی